Fracții - Roata fracțiilor

Roata fracțiilor         Un material despre reprezentarea fracțiilor când întregul este un cerc. Se poate lipi ca un glob sau pe caiet. Fiecare cerc se îndoaie pe jumatate si se lipesc jumătățile una peste alta. La sfarsit se lipeste pe caiet sau se formeazo o sfera. Materialul are 2 dimensiuni.        Dimensiunea mare a materialului poate fi plastifiată si folosită la tablă, fiecare cerc individual.            descarca  materiale despre fracții   roata fractiilor, lapbook, mindmap, exercitii amuzante, joc ”eu am/cine are”.      Mult succes!  

Despre UNIVERS

 Proiect tematic - Călătorim prin Univers 




NASA selfie - aplicație pe telefon, o găsiți în google play

Vom face toată săptămâna activități, în fiecare zi vom avea momentul Universului.

Iată la ce activități m-am gândit și ce resurse am pregătit:

Despre planete - Sistemul Solar magnetic - materiale Twinkl plastifiate la care am lipit pe spate bandă magnetică.  

 Am identificat planetele, locul lor, mărimea.

  Sistemul Solar rotativ - este realizat pe piciorul unei lămpi, planetele sunt bile din polistiren pictate.

 
Le-a plăcut copiilor foarte mult, au putut experimenta rotația planetelor în jurul Soarelui. 


Puzzle Sistemul Solar 
 
 Lucrăm în echipă. În fiecare zi copiii îl fac și desfac de câteva ori.

Despre Lună și fazele ei:

Inspirație de AICI

Experiment dulce - Fazele Lunii și biscuiții Oreo 
   

Inspirație din cartea ”Hai pe lună împreună”, de Florin Bican, o minunăție de carte.

  

Nu a fost ușor - trebuia să rezistăm să nu mâncăm toți biscuiții, unii s-au zobit, crema a fost lipicioasă, dar nu ne-am lăsat și am reușit. 
   
Am lucrat în echipe.

Despre Pământ vom discuta mâine.
Vom studia planșele, apoi vom realiza  Pâmântul - interior-exterior -găsești modelul aici
apoi cu ajutorul plastilinei vom face planeta noastră, de la nucleu -la scoarță. Va fi interesant!


Inspirație de aici

Ne va ajuta și



Instalația cosmică din caietul ed. Sinapsis. 

Am călătorit cu Paxi 


Am ascultat cântecul planetelor 
 

 

Am răsfoit enciclopedii și cărți despre spațiu.  

Joi vom discuta despre Soare. Vom urmări filmulețul 

Vom realiza o lucrare colectivă - un soare maaare, fiecare copil va decupa si decora o rază, apoi o va fixa pe cercul central, fața soarelui.
Ne vom înveseli ascultând cântecul 

Vineri vom încheia proiectul:
Vom recapitula principalele idei.
Copiii își vor expune părerea despre activități-cea mai interesantă, cea mai plictisitoare, cea mai grea, cea mai ...
Vom face selfie în Cosmos- cu aplicația Nasa selfie.
Ultima activitate - un concurs rapid pe echipe - fiecare echipă trebuie să răspundă la 5 întrebări, pentru fiecare răspuns corect se acordă 10 puncte. Copiii vor fi premiați cu imagini din Cosmos, de colorat.
💥 Ce este Soarele?
💥Câte planete sunt în Sistemul Solar?
💥Planeta Roșie.
💥A câta planetă de la Soare este Pământul?
💥Planetă cu inel.

Sper că vă inspiră activitățile. Mult succes și inspirație!

Dacă aveți și alte idei, lăsați un comentariu. Un share e binevenit.


Update
 Astăzi am primit cadou o rachetă!!! Este lucrată de Alexandu, un elev de-ai mei și mama lui. Mă bucur foarte mult când văd că părinții continuă, completează, aprofundează sau extind ceea ce facem noi. 
Felicitări , este o lucrare minunată! Mulțumesc pentru surpriză, îmi place muuuult de tot!

 Nu-i așa că este o rachetă grozavă!






















Comentarii