Fracții - Roata fracțiilor

Roata fracțiilor         Un material despre reprezentarea fracțiilor când întregul este un cerc. Se poate lipi ca un glob sau pe caiet. Fiecare cerc se îndoaie pe jumatate si se lipesc jumătățile una peste alta. La sfarsit se lipeste pe caiet sau se formeazo o sfera. Materialul are 2 dimensiuni.        Dimensiunea mare a materialului poate fi plastifiată si folosită la tablă, fiecare cerc individual.            descarca  materiale despre fracții   roata fractiilor, lapbook, mindmap, exercitii amuzante, joc ”eu am/cine are”.      Mult succes!  

GEOMETRIE - JOC

 ”Eu am .../ Cine are... ?”
 

     Ne place acest joc 💙💚, îl jucăm la multe discipline. 
     Am pregătit 24 de cartonașe pentru geometrie. Acestea conțin noțiuni învățate în clasa a IV-a ( până la corpurile geometrice). 
     Mi-am propus să fac o variantă care să conțină și corpurile geometrice.
     Poate fi folosit și la clase mai mici, dacă se adaptează câteva cartonașe.

     Poți descărca jocul de aici. descarcă

      Dacă dorești să faci modificări, să adaugi sau să scoți ceva, iată varianta editabilă. Descarcă și apoi editează.  descarcă

     Mult succes în tot ceea ce îți propui!

Comentarii