Fracții - Roata fracțiilor

Roata fracțiilor         Un material despre reprezentarea fracțiilor când întregul este un cerc. Se poate lipi ca un glob sau pe caiet. Fiecare cerc se îndoaie pe jumatate si se lipesc jumătățile una peste alta. La sfarsit se lipeste pe caiet sau se formeazo o sfera. Materialul are 2 dimensiuni.        Dimensiunea mare a materialului poate fi plastifiată si folosită la tablă, fiecare cerc individual.            descarca  materiale despre fracții   roata fractiilor, lapbook, mindmap, exercitii amuzante, joc ”eu am/cine are”.      Mult succes!  

CĂRTICICA TOAMNEI


   "Cărticica toamnei" este un proiect pe care copiii mei l-au lucrat cu mare plăcere.


Fiecare copil şi-a făcut cărticica pe parcursul mai multor zile, dar poate fi şi un proiect de grup. 
Filele cărţii sunt sub forma unui măr. Lipind frunzele se obţine cotorul. Se poate lega şi cu un şiret, dacă se perforează frunzele.

Puteţi descărca de aici filele -WORD.

sau

Puteţi salva imaginile şi printa multiplu.























Să aveţi spor şi o toamnă MINUNATĂ!

Dacă realizaţi cărticica, mi-ar face plăcere să lăsaţi impresia voastră în comentarii sau poze cu ea.





Comentarii

  1. Este o idee deosebit de buna si vreau sa o folosesc si eu.


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur foarte mult ca îţi place. Spor la lucru!
      Ps Pe blog este şi sora ei , Vara. Poti cauta Vara într-o îngheţată.

      Ștergere
  2. Foarte interesantă idee. O voi folosi și eu, cu permisiunea dumneavoastră!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări pentru model!Mulțumim!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu