Fracții - Roata fracțiilor

Roata fracțiilor         Un material despre reprezentarea fracțiilor când întregul este un cerc. Se poate lipi ca un glob sau pe caiet. Fiecare cerc se îndoaie pe jumatate si se lipesc jumătățile una peste alta. La sfarsit se lipeste pe caiet sau se formeazo o sfera. Materialul are 2 dimensiuni.        Dimensiunea mare a materialului poate fi plastifiată si folosită la tablă, fiecare cerc individual.            descarca  materiale despre fracții   roata fractiilor, lapbook, mindmap, exercitii amuzante, joc ”eu am/cine are”.      Mult succes!  

VARA ÎNTR-O ÎNGHEŢATĂ


Proiect:  CĂRTICICA   VERII









               Din seria:

                            E VACANŢĂ!!! Bine-mi pare!
                                        Dar.....
                   Şcoala vine-n graba mare!!     


                               





                     E timpul pentru puțin exercițiu! Iată o idee care îl va ajuta pe copilul tău să se pregătească pentru şcoală, să exerseze, să fie creativ, să se distreze, să treacă puțin prin toate disciplinele.

Cartea are 21 de file. Iată câteva!

 
  
        Am pregătit o cărticică despre vară.  Are formă de îngheţată! Cui nu-i place îngheţata? 
      Copilul tău va trebui să decupeze, să completeze, să coloreze fiecare filă, apoi să le lipească, una câte una, în partea ascuţită a cornetului.
       Cerinţele vizează mai multe noţiuni, priceperi şi deprinderi. E un proiect transdisciplinar care îl va pregăti pentru începerea şcolii.


Printează filele cărții de AICI.


       Ajută-l să realizeze  cărticica verii. Are formă de înghețată și cerințe drăguțe.  Va fi încântat să completeze fiecare filă-înghețată.  
       La sfârşit sunt câteva file albe, le poate completa cu ce vrea el.

      Poate fi şi un proiect pentru primele sau ultimele zile de şcoală.

Dacă îţi place (sau nu) cărticica mea, lasă un comentariu. Ai şi alte idei?Abia aştept să le aflu.

Comentarii

  1. «"Limonadă vreau şi eu!",
    Bate din picior Zaheu.
    "Dacă ceri frumos, ţi-oi da.",
    Zice mama, "Altfel, ba."»
    De vor fi copii cuminţi, vor primi vreun corneţel, altfel nu le dau nimic ��.
    Lăsând gluma la o parte, e o idee cu adevărat grozavă! Copiii noştri au fraternizat imediat cu ea. Se lucrează cu sârg.
    E adevărat că toţi doritorii de a învăţa mult, mult fac la fel?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ideea mea este pe placul copiilor și da, toți cei ce vor să învețe mult, lucrează cu sârg. Dacă lucrul e și plăcut, atunci e un câștig pentru toți, ei își dezvoltă abilitățile și cunoștințele fără să fie constrânși, iar noi nu avem mare bătaie de cap. 😁🤩. PS Îmi plac mult versurile! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu