Fracții - Roata fracțiilor

Roata fracțiilor         Un material despre reprezentarea fracțiilor când întregul este un cerc. Se poate lipi ca un glob sau pe caiet. Fiecare cerc se îndoaie pe jumatate si se lipesc jumătățile una peste alta. La sfarsit se lipeste pe caiet sau se formeazo o sfera. Materialul are 2 dimensiuni.        Dimensiunea mare a materialului poate fi plastifiată si folosită la tablă, fiecare cerc individual.            descarca  materiale despre fracții   roata fractiilor, lapbook, mindmap, exercitii amuzante, joc ”eu am/cine are”.      Mult succes!  

LUMEA CĂRŢILOR-panoul de lectură

             

CĂLĂTORIM ÎN LUMEA CĂRŢILOR




                 Pentru că anul acesta va fi despre călătorii, m-am gândit la un panou foarte vesel. Am confecţionat pentru fiecare copil câte un balon.
                Titlurile, autorul.....vor fi scrise pe fâşii de carton colorat şi vor fi puse în nacelă.




                Materiale necesare:

  • carton colorat
  •  coli colorate
  •  pahare (eu am avut din polistiren. Le am mai demult de la Jumbo. Puteţi folosi pahare pentru petreceri, sunt foarte frumoase şi sunt gata colorate
  • ata, ac
  • lipici
  • foarfeca foarte buna pentru a putea tăia foi suprapuse

      Se suprapun 6,7 coli, se conturează 4,5 baloane, apoi se decupează.


Se îndoaie pe jumătate, toate în acelaşi timp, aşa suprapuse cum sunt.

  

Se aleg culorile. Vă recomand sa faceţi balonul într-o singură culoare. Dacă puneţi multe baloane într-un loc,  iese totul prea tărcat.

 Acum lipiti o jumătate peste altă jumătate...4 foi îndoite, una peste alta. Se pot pune şi mai multe-5,6.



Acum este timpul să uniţi jumătatea de jos, cu cea de deasupra, pentru a face balonul rotund.


Eu am tăiat paharele pentru că nu aveam suficiente şi mi s-a părut că vor sta mai bine pe panou. Dar cred că stau foarte bine si întregi.

Dacă vrei să tai paharele, vei avea de muncit când pui spatele de carton. Am folosit pistolul de lipit pentru că plasticul nu se lipea cu lipici.



Am băgat apoi pe ac aţă, puţin mai groasă decât papiota, am trecut aţa prin pahar-balon-pahar şi am facut nod. E rapid şi simplu.


    Am pus etichete cu numele copiilor. În nacelă vom aduna fâşiile de carton pe care vor scrie titlul, autorul, nr de pagini al cărţilor citite. Bineînţeles alături de o fişă de lectură pe care o am în lucru.





      Suportul este din placă de polistiren îmbrăcată în hârtie creponată. Am fixat balonul şi paharul cu bolduri şi am pus câţiva norisori veseli. GATA!

Îmi mai trebuie un BANNER potrivit. Încă nu m-am hotărât ce să scrie pe el. Dacă ai o sugestie, lasă-mi un mesaj.














Comentarii

Trimiteți un comentariu